27/01/2008

Bizkaia-Durango, UCI women´s team!

Sorry for my late update, but now I can tell you that I will be a part of the spanish UCI team Bizkaia-Durango. It will be 8 spanish girls and me, so only spanish for me this year. At least I have study spanish for three years at the gymnasium, but the problem is that it was a while ago... So during the winter I´ve borrowed some spanish books for the third year at the gymnasium at the libary to refresh my spanish a little bit.
I will still live in Switzerland since they let me fly to the races, and they seem to have a really nice raceprogram! The team feels perfect for me and I´m really looking forward to the season :)
As it looks now the first race will be in France, 8th of Mars.

Today Thomas and I moved down to Switzerland again. We went by car early this morning and came to the apartment at 5 pm. But I will only be here for five days, cause at saturday I fly to Marbella for trainingcamp in two weeks. I´m looking forward to that too, hopefully some good weather and good training!!

If I don´t manage to update before I go to Spain I´ll try to make some updates while I´m there!

Ciao

7 comments:

Anonymous said...

Tjaba! Grattis till det nya laget! (eller vad man säger) Dessutom vill jag tacka för senast. Det var verkligen jättekul att träffas igen. Synd att det inte kan bli oftare... Kram!!

Catrine Josefsson said...

Tack ska du ha :) Och tack själv för senast! Var jätte kul att träffa er alla igen, men som sagt, synd att vi inte hinner ses oftare. Jag vet inte ens när jag kommer hem nästa gång. Men jag lovar att höra av mig när jag kommer på besök igen!
Kram kram!!

Anonymous said...

GRATTIS CATRINE!!! Vilken underbar nyhet! Kraam

Catrine Josefsson said...

Tack vännen!! Ja, visst är det. Är jätte glad :)
Var inne och läste om ditt försök att göra bars. Du får då aldrig slut på idéer ;) Du måste säga till om du kommer på ett lyckat recept!
Stoor kram på dig!

Anonymous said...

Vad roligt! Grattis! Även jag tackar för senast! Så kul att ses, lova att du hör av dig så fort du kommer "hem" igen! =) Kram kram!

Catrine Josefsson said...

Tack Tessan! Självklart ska jag de, ni är dom första jag ringer när jag kommer hem på besök :) Ta hand om er och lyckatill med plugget. Kram på dig!

Anonymous said...

Hejsan Catrine!
Kul med nya laget! Jag kom precis hem från ett träningsläger i Fuengirola, vi hojade till Marbella några gånger via Ojén (grusvägar).

Jag flyttar i slutet av mars ner till Zürich för att tävla en tid i Swiss Power Cup, vore kul att ta ett rullpass om du vill visa mig runt lite i den stora staden :)

Må väl!