03/03/2008

Great weekend with friends

Last week was fun... First Thomas came back from California, and we had some nice days together just me and him!

This weekend we spend with friends. On saturday we ate dinner with Sandra and her boyfriend, and Nadine and her boyfriend. We ate a lot of good food and just had a great time together :)

Yesterday we took the car early in the morning to Gustav and Veronica, also swedish cyclists, who live near Lugano were it was a race yesterday. Went on our bikes to Lugano to watch the race. The weather was over 20´c and it was perfect for a coffee in the sun along the course and watch the other cyclist race. Really nice!
Had a dinner together in the evening, before it was time to go back to Pfäffikon again.

Today I´ve only made some bread. Very good! :)
Soon time for my training on my indoor bike. Today it´s 5 times 8 minutes with 2 minutes rest again :S

Ciao

3 comments:

Anonymous said...

Hej Catrine!! Jag har fått ny inspiration ;) Typiskt mig. Får se var det leder, men målet är att frigöra mig lite mer och "bara" känna att jag behöver skriva när jag verkligen har lust. Det är lite för mycket att göra i livet just nu för att kunna driva en pushande sida på ett bra sätt. Det kan alltså vara så att inspireraflera nu ha nått målet (snyft!). Men "lindasbilder" kommer iaf ta vid. Min tredje och förhoppningsvis bästa sida hittills?! Hoppas jag får se dig där också vännen :D

Catrine Josefsson said...

Hej vännen! Kikade in din nya sida. Vilka gulliga och söta bilder :D Har du fått ytterligare ett syskon? Jätte söt i alla fall :)
Vad tråkigt att du inte fortsätter med inspirera... Men jag förstår om det blir för mkt! Fattar inte hur du hinner med allt :S

Självklart kommer jag lägga till "lindasbilder" bland mina favoriter ;)

Kram kram

Anonymous said...

Jaaa!! en liten lillasyster denna gång ;) Så himla liten och rar, du skulle bara ha sett!