14/01/2009

Training record :)

I´m still having a great time here...
Two days ago I did my longest training ever, in all kind of ways.
Emma Johansson (http://www.emmajohansson.com) is also here and I got a perfect day with her and her boyfriend Martin. We went around the whole island. It took us 7 hours and 30 minutes. 198 kilometers and 3678 meters of climbing. I weren´t much of help just sitting behind, but believe me, I had to take my as up the hills myself anyway ;) It was a quit hard day, first time I do over six hours, but it was fun! The time went by fast.
Yesterday I had a restday. I think I needed it. Spend it on the beach with mum again. Had perfect weather for the beach, sunny and around 22-25´C.
Today I were alone, did 4:40. Tomorrow I hope I get company, either by Jessica or Emma and Martin. The time goes a little bit faster with company.
Catrine

5 comments:

Anonymous said...

är du inte klok människa?! sju och en halv timme!?! på cykel? jag säger då det... hehe! hoppas allt är bra med dig, vännen! massa kramar!

Unknown said...

Hej Catrine!! Hoppas du har det riktigt bra där nere i värmen! You'r doing good!! Kramar

Catrine Josefsson said...

Hehe, brukar ofta få höra att jag inte är klok :) Men vi cyklister är ett särskilt släkte :P
Tack båda, förutom när jag inte sitter å svettas på cykeln har jag det faktiskt väldigt bra här. Tyvärr är det bara två dagar kvar innan jag åker hem nu!

Anonymous said...

Ont i rumpan efteråt?

Eller du är väl härdad efter alla år på cykeln, haha.

Catrine Josefsson said...

Hehe, nja lite ont får man allt ändå.. Tyvärr! Men man överlever :)