07/04/2009

A long and nice ride in the sun

Today has been a good day. Did five hours in wonderful weather! 26´C and sunny. In weather like this you can go on for ever...
Got 145 km´s and my legs felt good.
The time after the training until now I´ve been spending on the balcony. Ate a little bit first and then I fell asleep(!) Nice :)
Tomorrow I have a recovery day and then on Thursday I take off for Holland. Will do three races, two 1.1 races and one world cup. Will be hard!
HAPPY EASTER EVERYONE !!
Catrine

1 comment:

Isabelle said...

Heey Catrine!
Jag hörde att du såg mig men jag var helt borta. Avsvimmad med andra ord. Satte mig upp efter en stund och sen så svimma jag av och till hela tiden. Vet inte riktigt vad som hände, det bromsades och jag fick panikbromsa och flög över styret, landa på axeln o sen huvudet så lite omtömlad blev jag. Men jag hoppas kunna köra Tjeckien, långt dit nu så hoppas på det! Vill sitta på cykeln så fort som möjligt, lite jobbigt är det att inte kunna sitta på hojen än. Men men..

Hoppas det gick bra för dig! Håll dig från alla vurpor!

KRAMAR