17/04/2009

Some pictures from Holland-by Fabiano Ghilardi






4 comments:

Isabelle said...

Heeej!
Ja, det är skitsurt det här men jag försöker utmana mig själv under kontroll och idag kunde jag ha båda händerna på styret, alltid en början ;) Det är sjukt irriterad och få en annan diagnos en vecka senare så är ganska arg på så sätt. Men ska till sjukgymnast på måndag igen och tejpa lite, så hoppas jag att jag kan tävla i tjeckien sen :) Så som det ser ut nu och känns så blir det det.. Du, galet snygga bilder :) Kramar

Isabelle said...

Glömde skriva hur de läker.. De kommer läka ovan på varandra, bilda ärrbildningar emellan. Sen under åren kanske nyckelbenet kommer sjunka ner lite i själva axelbenet eller vad det heter, hehe. Men det är fruktansvärt fult tycker jag men jag får väl fixa till det om jag lider av det när jag slutat cykla.. ingen idé nu!!

Jessica Kihlbom said...

Tack så mycket, det var väl inget direkt race så idag men bra träning iaf:) Sverige imon? Ha dte bra och träna på! Hörs och ses! Pusskram!

Katherine said...

personally i watch this event.